OPENOHS / Alt-işveren Yönetimi

İş Sağlığı ve Güvenliği Yazlımı

 

Alt-işveren Yönetimi

OpenOHS

İşyerinde faaliyet gösteren alt-işveren firmanın, sözleşme kapsamındaki iş türlerine bağlı olarak gerçekleştireceği hizmetlerinde işyerinde bulunan personel, ekipman, taşıt gibi kaynakların yasal mevzuata uygunluğunu kanıtlayan belgelerin yönetiminin yapıldığı modüldür. İşletmedeki iş süreçlerine katılacak alt-işveren kaynaklarının belgelerinin alınması, onaylanması ve geçerlilik sürelerinin takip edilerek yenilenmesi için gereken bildirim ve hatırlatmaların yapılabilmesi için kullanılan modülde, belge onayları manuel, otomatik ya da süreç gibi onay yöntemleri kullanılarak kabul edilebilir. Onay işlemlerinden sonra, belgeleri eksik olanların işletmeye girmesi engellenebilir ya da belge geçerlik tarihi yaklaşan kaynaklar için ilgili yöneticilere bildirimler yapılabilir.

Alt-işveren Yönetimi

...

SE

PRO

EE

Alt-işveren Yönetim Sistemi

İşyerinde faaliyet gösteren alt-işveren firmanın, sözleşme kapsamındaki iş türlerine bağlı olarak gerçekleştireceği hizmetlerinde işyerinde bulunan personel, ekipman, taşıt gibi kaynakların yasal mevzuata uygunluğunu kanıtlayan belgelerin yönetiminin yapıldığı modüldür. İşletmedeki iş süreçlerine katılacak alt-işveren kaynaklarının yasal ve kumsal belgelerinin alınması, onaylanması ve geçerlilik sürelerinin takip edilerek yenilenmesi için gereken bildirim ve hatırlatmaların yapılabilmesi için kullanılan bu modülde, belge onayları manüel, otomatik ya da süreç gibi onay yöntemleri kullanılarak kabul edilebilir. Onay işlemlerinden sonra, belgeleri eksik olanların işletmeye girmesi engellenebilir ya da belge geçerlik tarihi yaklaşan kaynaklar için ilgili yöneticilere bildirimler yapılabilir. Firmaların, hizmet aldığı firmaların işyerinde çalışırken kullandığı kaynaklara ilişkin dokümanlarını takip edecekleri Alt-İşveren Yönetim Sistemi, alt-işveren firmaların belirli tarihlerde güncellenmesi gereken personel, taşıt ve araç-ekipman gibi kaynakların belgelerinin geçerlilik tarihlerini akıllı ajanda yardımıyla ilgili kişilere ve rollere hatırlatarak alt-işlerdeki yasal uyumluluğun gözetimine bir çözüm sunar.

Genel Özellikler

Evrak Arşivi

Alt-işverenlere ait personel, taşıt, araç ya da ekipman gibi kaynaklarına ilişkin yasal olarak takip edilmesi gereken evraklar kolay erilişebilir bir şekilde arşivlenir.

Evrak Geçerlilik Takibi

Alt-işverenlere ait personel, taşıt, araç ya da ekipman gibi kaynaklarına ilişkin yasal olarak takip edilmesi gereken evrakların geçerlilik süreleri dolduğundan yenilenmesi için gerekli olan takipler yapılır ve ilgili kişilere hatırlama bildirimleri gönderilir.

Onay Süreci

Alt-işverenlere ait personel, taşıt, araç ya da ekipman gibi kaynakların evraklar, bir süreç üzerinden belirli rollerdeki yetkililerinin onayından geçer. Ayrıca evrak onayları manüel ya da otomatik onay seçenekleriyle de yapılabilir.

Kapı Güvenlik Entegrasyon

Alt-işverenlere ait kaynakların evrakları yasal olarak geçerli değilse işletmeye girişleri kontrol edilebilir.

İkaz ve Ceza Sistemi

Alt-işverenlerin işletme içinde çalışan personel ya da kaynaklarına ilişkin bir uygunsuzluğun tespitinde ilgili personel ya da yetkileri ikaz verilebilir, tekrar eden davranışlar için uzaklaştırma cezası verilebilir ve işletmeye girişleri engellenilebilir.

Bildirimler

Alt-işverenlerin kaynak evraklarına ilişkin geçerlilik süreleri, yaklaşan temrinler ve gecikmeler gibi durumlara ilişkin bilgilendirmeler ilgili kişilere e-posta aracılığıyla yapılır.