Doküman Yönetim Sistemi
Doküman Yönetim Sistemi Nedir?
Doküman Yönetim Sistemi
İSG uzmanlarının ya da OSGB çalışanlarının İSG işlerine ilişkin faaliyetlerini, planlanan temrinlere uygun olarak yapılıp yapılmadığını, faaliyetlerin fiziksel doküman karşılıkları üzerinden takibini sağlayan Doküman Yönetim Sistemi, işlerin yapılması sürecinde fiziksel dokümanların ilgili sorumlular tarafından incelenmesi, onaylanması ya da düzeltmeye gönderilmesi gibi süreçlerin takip edildiği bir çözüm sunar. Böylece, tanımlanan işler, yapılan dokümanlar üzerinden planlanan temrinlere göre yapılıp yapılmadığı denetlenerek, yasal uyumluluk bakımından son durum tespit edilmiş olur.
Genel Özellikler
Kategoriler
İşlere ve konulara göre doküman kategorileri oluşturabilirsiniz. Böylece o işe ya da konuya ait dokümanların tamamlanma durumlarını yönetebilirsiniz.
İş Takibi
Belirli terminlerde tamamlanmasını istediğiniz işlerinizle ilgili süreci, tanımladığınız dokümanların tamamlanma yüzdelerine göre takip edebilirsiniz.
Geçerlilik Takibi
İşlere tanımlanan dokümanların bir geçerlilik takiplerini yapabilir, gecikmelere ilişkin bildirimler ve raporlar alabilirsiniz.
Görev Türleri
Tanımlanan işler için atadığınız görevleri türlerine göre takip edebilirsiniz. Belirli bir görev türündeki sorumlunun tamamlanan ve kalan işlerini raporlayabilirsiniz.
Onaylama
Tamamlanan işleri, eklenmiş dokümanlar üzerinden inceleyerek kabul edebilir, düzeltme için geri gönderebilir ya da reddedebilirsiniz.
Tarihçe
İşlere ve işlere tanımlı dokümanlara ilişkin yapılan işlemlerin süreçteki tarihlerini takip edebilirsiniz