Dış İSG Takip Sistemi

Dış İSG Takip Sistemi Nedir?

Dış İSG Takip Sistemi

Dış İSG Takip Sistemi kurumsal firmaların dışarıdan danışmanlık olarak aldıkları İş Sağlığı ve Güvenliği danışmanlığı hizmetlerinde doğabilecek aksaklıkların ve gecikmelerin önlenmesine yönelik bir çözüm sunar. İSG danışmanlığı hizmetleri kapsamındaki işlerin takip edildiği Dış İSG Yönetim Sistemi’nde, hizmet çerçevesinde, öncelikle ilgili işyeri hekimleri ve İSG uzmanlarına sözleşmeleri kapsamındaki işlerin tanımlanması, planlamasının yapılması ve atanması işlemleri yapılabilir. Sonra ilgili profesyonelleri kendilerine atanan işlere ilişkin dokümanlara veri girişi yapabilir, işlerin tamamlama oranlarını girebilir, işlerini tamamlayabilir. İSG profesyonellerinin tamamlanan ya da geciken işlerine ilişkin bildirimler hizmet alan firmadaki ilgili yöneticilere e-posta, dashboard ya da SMS bildirimleri aracılığıyla iletilir. Hizmet kapsamında tanımlanan işlerin tamamlanma durumları, zamanında bitirilmeyen işler yönetici ekranlarında özet rapor grafikleriyle de görüntülenir, geciken işlere ilişkin gerekli uyarılar ve hatırlatmalar hizmet alan firmadaki ilgili kişilere ve rollere e-posta ve SMS aracılığıyla bildirilir.

Genel Özellikler

İşler

Yapılmasını planladığınız işleri tanımlayarak, ilgili işleri yapacak görevli rollere atabilirsiniz.

Görevler

Yapılması planlanan işleri yapacak görevlilere sözleşme tanımlanabilir, işler atanabilir ve iş durumları takip edebilirsiniz.

Yüzdeler

Atanan işlerin tamamlanma durumları yüzdeler ve oranlar şeklinde görüntülenebilir, istediğinizde kriterlerde raporlar alabilirsiniz.

Bildirimler

Planlan, yapılan ve yapılmayan işlere ilişin atanan görevlere ve temrinlere göre bildirimler alabilirsiniz.

Doküman Takip Sistemi

Dış İSG Takip Sistemi, hizmet kapsamında yapılacak işlerin ya da faaliyetlerin fiziksel doküman karşılıkları üzerinden takibini sağlayan doküman takip sistemi yardımıyla, işlerin yapılması sürecinde fiziksel dokümanların ilgili sorumlular tarafından incelenmesi, onaylanması ya da düzeltmeye gönderilmesi gibi süreçlerin de takip edildiği bir çözüm sunar. Böylece, tanımlanan işler, yapılan dokümanlar üzerinden planlanan terminlere göre yapılıp yapılmadığı denetlenerek, yasal uyumluluk bakımından son durum tespit edilmiş olur.

Genel Özellikler

Kategoriler

İşlere ve konulara göre doküman kategorileri oluşturabilirsiniz. Böylece o işe ya da konuya ait dokümanların tamamlanma durumlarını yönetebilirsiniz.

İş Takibi

Belirli terminlerde tamamlanmasını istediğiniz işlerinizle ilgili süreci, tanımladığınız dokümanların tamamlanma yüzdelerine göre takip edebilirsiniz.

Geçerlilik Takibi

İşlere tanımlanan dokümanların bir geçerlilik takiplerini yapabilir, gecikmelere ilişkin bildirimler ve raporlar alabilirsiniz.

Görev Türleri

Tanımlanan işler için atadığınız görevleri türlerine göre takip edebilirsiniz. Belirli bir görev türündeki sorumlunun tamamlanan ve kalan işlerini raporlayabilirsiniz.

Onaylama

Tamamlanan işleri, eklenmiş dokümanlar üzerinden inceleyerek kabul edebilir, düzeltme için geri gönderebilir ya da reddedebilirsiniz.

Tarihçe

işlere ve işlere tanımlı dokümanlara ilişkin yapılan işlemlerin süreçteki tarihlerini takip edebilirsiniz.

Tam Zamanı

İSG Süreçlerinizde dijital dönüşüm